FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Facility Coordinator Soft Services



Aktiefinvest is de immovennootschap van de groep Boerenbond en een dochteronderneming van MRBB cvba (Maatschappij voor Roerend Bezit van de Boerenbond). De kerntaken van Aktiefinvest zijn het facilitair beheer, de projectopvolging en het uitvoeren van vastgoedtransacties, dit zowel als dienstverlener als investeerder. Als dienstverlener zet Aktiefinvest haar financiële en technische expertise in voor het optimaal beheren van de gebouwen en dit zowel voor de interne partners van de groep Boerenbond als voor de externe huurders. Als investeerder zet Aktiefinvest in op duurzame en marktconforme (kantoor)gebouwen, in hoofdzaak ten behoeve van de interne partners. Het te beheren vastgoed bestaat uit een 40-tal gebouwen, verspreid over gans Vlaanderen en Duitstalig België.

Om het team van Aktiefinvest in Leuven te versterken zijn wij op zoek naar een Facility Coordinator Soft Services.

Jobinhoud
Als Facility Coordinator Soft Services sta je in voor het dagelijks operationeel beheer van de gebouwen. Hiervoor werk je nauw samen met de Facility Manager Hard Services.
  • Je bent verantwoordelijk voor een zeer gevarieerd takenpakket in soft facility: schoonmaak, groenbeheer, security, brandbeveiliging, toegangscontrole, (nood)signalisatie, los meubilair.
  • Je volgt de dagelijkse probleemmeldingen op in het online helpdeskplatform en stuurt de externe partners aan. Vervolgens volg je de controle van de uitvoering op.
  • Je communiceert met de gebouwverantwoordelijken/huurders over de opvolging van meldingen.
  • Daarnaast voer je de noodzakelijke bestellingen uit en volg je de facturatie van het soft facility gebeuren op.
  • Je laat de verplichte wettelijke keuringen uitvoeren door de daartoe bevoegde bedrijven.
  • Tevens ben je projectmanager van kleinere bouw- en verbouwingsprojecten.
Profiel
  • Je bent contactvaardig en communicatief sterk.
  • Je werkt gestructureerd, planmatig en houdt overzicht over je taken.
  • Tevens ben je in staat om administratieve taken nauwkeurig en tijdig af te werken.
  • Je stelt je flexibel op (plaats, tijd en takenpakket) en kunt zelfstandig werken.
  • Je houdt ervan om klanten verder te helpen en biedt hen correcte oplossingen.
  • Als actieve teamspeler werk je vlot samen met een klein en dynamisch team, waar wederzijdse ondersteuning zeer belangrijk is.
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelordiploma (bv. Facility Management).
  • Je kan een eerste werkervaring van 3 à 5 jaar voorleggen en bent leergierig om gaandeweg te groeien in deze coördinerende functie.
Aanbod
  • Een functie met tal van persoonlijke en professionele uitdagingen binnen een team van 4 medewerkers, een zeer gevarieerd takenpakket in de stabiele, grotere Boerenbond Groep.
  • Plaats van tewerkstelling: Leuven (omgeving van het trein- en busstation). Regelmatige verplaatsingen naar de beheerde gebouwen.
  • Een aantrekkelijk maandsalaris volgens de interne barema’s, op basis van jouw reeds opgebouwde relevante beroepservaring.
  • Het brutoloon wordt aangevuld met een 13de maand en een jaarlijkse variabele prestatieverloning. Verder worden tal van extra legale voordelen aangeboden, zoals een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, GSM, forfaitaire onkostenvergoeding, maaltijd- en ecocheques, groeps-, invaliditeits- en hospitalisatieverzekering, aanvullend extralegaal kindergeld.
  • Flexibele werktijden en 12 arbeidsduurverminderingsdagen.
Jobs 
Raphael Pèrez
20-05-2020


 Online solliciteren