FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Facility Assistant



Poco Loco produceert tortillachips en -wraps, taco shells, sauzen, dips en dinnerkits. Met dit assortiment behoren we tot de marktleiders in private label tex-mexproducten, met klanten in meer dan 70 landen wereldwijd. Maar liefst 96% van de producten zijn bestemd voor export. Poco Loco werd opgericht in Roeselare (België) in 1994 en heeft nu twee productielocaties, een hoogbouwmagazijn in België en een derde productielocatie in Milton Keynes (Verenigd Koninkrijk). Met meer dan 680 werknemers in Roeselare en 100 in het Verenigd Koninkrijk realiseert Poco Loco een jaarlijkse omzet van meer dan 270 miljoen euro. Die cijfers groeien jaar na jaar. Sinds 2010 maakt Poco Loco deel uit van de Finse Paulig Group. Deze familiale groep omarmt verschillende voedingsbedrijven die samen goed zijn voor 2.000 werknemers en een totale jaaromzet van 900 miljoen euro.

Functieomschrijving
We zijn op zoek naar een Facility Assistant .

Het gaat om een voltijdse dag-functie ter ondersteuning van de Facility Manager. Heb je veel afwisseling nodig? Ben je een handige Harry maar daarnaast ook heel sterk in administratie? Bewaar je makkelijk het overzicht over verschillende taken en plan je graag? Hou je van communicatie en overleg? Dan is deze functie misschien wel op je lijf geschreven?
  • Als Facility Assistant sta je samen met de Facility Manager in voor het dagelijkse, operationele beheer van de gebouwen en infrastructuur, van zowel de kantoren, de productie als het magazijn.
  • Deze job is voor de helft operationeel (technisch) en voor de helft organisatorisch-administratief.
  • We zoeken dus iemand met technisch inzicht die ook eerste interventies en beperkte herstellingen kan uitvoeren (handige Harry) maar meer doorgedreven taken zal uitbesteden.
  • Ervaring met het aansturen van externen is een grote meerwaarde, hierbij zijn je sociale skills ook belangrijk
  • Aan de hand van de Facility mailbox en telefonische aanvragen stel je zelf de planning op (snel kunnen schakelen en adhoc reageren) en vul je de werkingslijst aan.
  • Als Facility Assistant zorg je voor het onthaal en de introductie van de externe partners die de technische taken zullen uitvoeren. Je wijst hun taken toe, controleert en volgt op. Je zorgt dat alle documenten, attesten en badges in orde zijn. Ook de factuurcontrole behoort tot je takenpakket. Hiervoor werk je nauw samen met je administrieve Facility collega die alle “flows” beheert.
  • De Facility Assistant communiceert en overlegt veelvuldig met de verantwoordelijken van de verschillende afdelingen binnen Poco Loco en met externe partners waarbij de omgang met anderen zeer belangrijk is.
  • Je rapporteert (mondeling/schriftelijk) aan de Facility Manager.
Profiel
  • Je beschikt minimum over een Bachelor diploma
  • Je bent technisch sterk onderlegd (elektriciteit, sanitair, software, …) m.a.w. je omschrijft jezelf als een “Handige Harry”
  • Je legt makkelijk contact en je bent communicatief sterk
  • Je bent een crack op vlak van administratie
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Engels en Frans
  • Je hebt reeds een eerste ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je werkt heel gestructureerd, kunt snel schakelen houdt makkelijk overzicht op je werk
  • Je werkt voltijds in een dag regime
Jobgerelateerde competenties
  • Preventieve of correctieve onderhoudswerken organiseren, plannen en opvolgen
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • Technische oplossingen bepalen voor het verbeteren van de uitrusting en installaties (kwaliteit, geschiktheid, cycli, veiligheid, ...)
  • Toezicht houden op de interventies en op de werking van uitrusting, materieel en installaties (keuringen, tests, proeven, instellingen, ...)
  • Onderhoudsrapporten opmaken (kosten, termijnen, ...)
  • Veranderingen en verbeteringen bepalen en aanbevelen (organisatie, werktuigen, materiaal, gereedschap, ...)
  • Onderhoudsgegevens en storingen analyseren (historiek, defecten, ...), de oorzaken bepalen en corrigerende acties vastleggen
  • Technische ondersteuning en advies geven aan diensten en klanten (coördinatie, uitwerking, ...)
  • De onderhoudsinterventies en procedures uitwerken of bijsturen
Aanbod
En wat mag jij van ons verwachten?
  • Je komt terecht in een ambitieuze, snel groeiende organisatie waar aandacht is voor de mens en z’n omgeving
  • Je maakt deel uit van een internationale omgeving
  • Je ziet je inzet en dynamisme beloond met een competitief salarispakket.
Plaats tewerkstelling

Regio Roeselare - Izegem
Jobs 
Raphael Pèrez
28-04-2020


 Online solliciteren