FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisinge-ShopContact |
  
Home » News » Met sensoroplossingen de customer experience verbeteren: 3 voorbeelden

Met sensoroplossingen de customer experience verbeteren: 3 voorbeelden



Inzet van moderne technologie kan helpen om de customer experience te verbeteren. In dit artikel drie voorbeelden hoe sensoroplossingen de customer experience in de organisatie positief kunnen beïnvloeden.

Klantbeleving, oftewel de customer experience, is een actueel onderwerp. Het woord ‘experience’ doet vermoeden dat het om meer gaat dan alleen maar een tevreden eindgebruiker. Termen als ‘enthousiast’ en ‘excellente dienstverlening’ komen voorbij.

Waar vorig jaar nog werd gesproken over de verschuiving van gebouwgericht werken naar klantgericht werken (FM trendrapport België 2017) wordt nu al gesproken over de ‘customer experience trends’ (Corinium trends 2019).

Het gaat dus niet meer alléén om klantgerichter werken, maar om meerdere aspecten van deze klantbeleving verbeteren.

Door Michèle Durieux en Anouk Brouwer voor FACTO Online
19-11-2018


 Lees het artikel