FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Assistant Facility Management



Het departement Property Management overkoepelt de afdelingen Real Estate, Construction en Facility Management. Als Assistant Facility Management ben verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de sub-departementen Construction en Facility Management. In deze rol bouw je verder aan een meer professionele en gestructureerde manier van service verlenen naar de interne klanten (de winkels, het service center en de contactpersonen in Duitsland) toe en ben je het aanspreekpunt voor de verschillende externe leveranciers waarmee er wordt samengewerkt.

Concreet bestaat het takenpakket uit de volgende elementen:
  • Opvolgen en (administraief) beheren van de investeringsbudgetten van verschillende bouwprojecten voor nieuwe en verbeteringen aan bestaande winkels
  • Controleren van de bestelbonnen en facturen van de bouwdossiers
  • Onderhouden van contacten met andere departementen, winkels en externe partners voor het bekomen van informatie
  • Voorbereiden van dossiers (verzamelen van informatie, opmaken van rapporten en opstellen van een presentatie) ter ondersteuning van de twee facility managers
  • Waken over de correcte naleving van de interne kwaliteitsregels (o.a. via de voorbereiding van de interne audit)
  • Opvolgen van agenda’s, doornemen van e-mails/briefwisseling, coördineren van vergaderingen en zorgen voor de notulen van meetings
In deze functie rapporteer je aan de Head of Property Management.

Jouw profiel:
  • Je hebt een diploma van het hoger middelbaar onderwijs met goede administratieve kwaliteiten
  • Persoonlijkheid: ‘customer first’ attitude met focus op winkels en externe partners/klanten - autonoom werken, aandacht voor details, zorgvuldig met cijfers, discreet, geduldig zijn en voldoende assertief uit de hoek durven komen
  • Werkervaring in een MediaMarkt winkel (afdeling administratie) vormt een pluspunt
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden (NL/FR/ENG)
  • Ervaring met de volgende tools is noodzakelijk: MS Office (Outlook, Word, Excel en Powerpoint) en open staan voor het aanleren van verschillende interne (opvolgings)programma’s
WE bieden jou:
  • Onze organisatie is in volle ontwikkeling. Onze cultuur is opgebouwd rond onze medewerkers en hanteert autonomie, verantwoordelijkheid en fun als centrale waarden. In deze verantwoordelijke functie vol uitdagingen geven we je de ruimte om je ambities, visie en ideeën concreet gestalte te geven.
  • In ruil daarvoor, voorzien we een contract van onbepaalde duur en een interessant salaris in overeenstemming met je profiel en je motivatie.
  • Extra legale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en personeelskorting)
Jobs 
Raphael Pèrez
10-09-2019


 Online solliciteren