FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisinge-ShopContact |
  
Home » Jobs

Facilitair manager



Het AZ Jan Palfijn Gent is een algemeen openbaar ziekenhuis met 526 erkende bedden. Wij zijn een sterke regionale speler en stellen meer dan 1.000 medewerkers en 135 artsen te werk. Naast het vast zorgaanbod, investeert het ziekenhuis in welbepaalde specialismen en disciplines. De voorbije drie jaar werd het ziekenhuis volledig vernieuwd. Onder meer onze verpleegafdelingen, operatiezalen, raadplegingen en kritieke diensten steken in een nieuw jasje. In het gerenoveerde ziekenhuis omringen wij onze patiënten met de beste, kwalitatieve zorg.

Jouw functie
Als facilitair manager rapporteer je rechtstreeks aan de ICT & facilitair directeur. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van de logistieke diensten, dienst schoonmaak en de stewards. Deze diensten hebben allen een eigen diensthoofd, die op hun beurt aan jou rapporteren.

Deze taken behoren tot jouw verantwoordelijkheid:
  • Je vertaalt de strategische visie van het ziekenhuis in een meerjarenbeleidsplan voor de facilitaire diensten.
  • Samen met de respectievelijke diensthoofden waak je over de implementatie en evaluatie van de jaaractieplannen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het jaarlijks budget –en investeringsplan voor jouw diensten.
  • Je organiseert overlegmomenten in functie van ziekenhuisbrede (facilitaire) projecten.
  • Je verbetert de klant- en servicegerichtheid en professionaliseert de dienstverlening.
  • Je bent, samen met de respectievelijke diensthoofden, verantwoordelijk voor het zo scherp mogelijk houden van bestaande contracten met externe partijen.
  • Je investeert actief in de uitbouw van jouw professioneel netwerk.
  • Je detecteert knelpunten en formuleert verbetervoorstellen met het oog op de optimalisatie van de werking.
  • Je stuurt de diensthoofden van de logistieke diensten, schoonmaak en stewards aan en coacht hen via situationeel leiderschap naar optimale prestaties.
  • Je geeft input aan de ICT & facilitair directeur voor de opmaak van een personeelsbehoeftenplan en je volgt de reële versus begrootte FTE op.
Jouw profiel
Diploma
Je hebt een master diploma in een facilitaire richting en hebt minimaal 5 jaar relevante professionele werkervaring, waarvan minimaal vier jaar in een (project) leidinggevende functie.

Ervaring
Ervaring in de zorgsector is een meerwaarde.

Competenties
  • Je bent een sterke peoplemanager, kan anderen overtuigen en enthousiasmeren en slaagt er vlot in om weerstand om te buigen
  • Je vormt gemakkelijk een middellange termijn visie, houdt goed het financiële plaatje voor ogen én slaagt er vlot in om de visie te vertalen naar de werkvloer
  • Je ziet snel waar optimalisaties mogelijk zijn binnen een sterk veranderend landschap en hebt concrete ideeën om dit vorm te geven
  • Je stelt je klantgericht op en je hebt oog voor kwaliteit en veiligheid
Wij bieden
Een uitdagende functie, waar jij als spilfiguur de verantwoordelijkheid opneemt naar de logistieke diensten, dienst schoonmaak en de stewards. Je komt terecht in een professionele werkomgeving waarin je met verschillende actoren zal moeten samenwerken om jouw doelstellingen te bereiken. De kans om te groeien in je job en je intern en extern netwerk uit te bouwen.

Wij bieden een contract van onbepaalde duur op weddenschaal A4a-A4b met een aantrekkelijke verloning.
Het gaat bij voorkeur over een voltijdse tewerkstelling (38u), met een zo spoedig mogelijke indienststelling (met opzegtermijnen wordt rekening gehouden).
  • Maaltijdcheques
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Terugbetaling openbaar vervoer
  • Fietsvergoeding
  • 20 wettelijke verlofdagen + 6 bonusdagen Jan Palfijn (voltijds)
  • Bedrijfsrestaurant
  • Vlotte bereikbaarheid
  • Mooie en groene omgeving langs de Gentse Watersportbaan
  • Volledig vernieuwd ziekenhuis
  • Mogelijkheid lidmaatschap sociaal fonds Sodigent (geboortepremie, Sinterklaasfeest, kortingsacties,...)
  • Neem een kijkje op http://jobs.janpalfijn.be/troeven voor meer informatie over ons aanbod.
Interesse?

Stuur ons dan vandaag jouw gegevens en motivatiebrief elektronisch door via https://azjanpalfijn.hr-technologies.com/content/jobpage.asp?a=DETAIL&jdkid=256&l=DUTCH

Meer info?
voor vragen over het selectieproces kan telefonisch contact opgenomen worden met Cel Werving en Selectie (09/224.71.91 - 09/224.71.96)

voor vragen over de functie-inhoud kan telefonisch contact opgenomen worden met de heer Francky Deleu – ICT & facilitair directeur via francky.deleu@janpalfijn.be of 09 224 70 27 of in de bijlages op https://azjanpalfijn.hr-technologies.com/content/jobpage.asp?a=DETAIL&jdkid=256&l=DUTCH

De selectieprocedure bestaat in eerste instantie uit een CV-screening en/of telefonische screening.
Jobs 
Raphael Pèrez
10-07-2018