Home » Jobs

DESKUNDIGE AANKOOP B1-B3



Wie wordt je werkgever?
1 januari 2017 verenigden stad en OCMW met het Leuvense zorgbedrijf alle zorgdiensten van het lokale bestuur in één overkoepelende organisatorische zorgeenheid, die een toegankelijke en vooral kwaliteitsvolle zorg voor alle Leuvense burgers ambieert.
Om te kunnen blijven rekenen op een sterke openbare dienstverlening waarbij kwaliteit en betaalbaarheid primeren werd de keuze gemaakt in te zetten op een bundeling van het Leuvens zorgaanbod van thuiszorg, kinderopvang en ouderenzorg.

Wat houdt je functie in?

Als deskundige Aankoop voer je zowel opdrachten voor het uitvoeren van werken, van leveringen als van diensten. En sommige van die werken zijn groots!

Zo staan de komende jaren niet alleen in het teken van verschillende renovatieprojecten maar bouwen we ook een nieuw woonzorgcentrum ‘ Booghuys’ en starten we een doorgedreven digitaliseringsproject.

Daarnaast hebben we als ZORG Leuven ingetekend op de Green deal circulaire economie en verbinden we ons zo om duurzaamheidsprincipes toe te passen in aanbestedingstrajecten. We denken hierbij aan het uitschrijven van een nieuwe raamovereenkomst voor duurzame arbeidskledij en een nieuwe opdrachten voor catering en uitbating van de centrale keuken. Ook diverse ondersteuningsopdrachten zullen de nodige aandacht vragen zoals: opleidings- en vormingstrajecten en consultancyopdrachten om deze uitdagingen te verwezenlijken.

Als deskundige aankoop ben je het eerste aanspreekpunt voor interne klanten en het aankoopteam en sta je in voor het volledige projectbeheer van aankoopdossiers. Je zorgt dat de dossiers voldoen aan de wettelijke voorwaarden, respecteert de interne procedures en communiceert vlot naar alle betrokkenen.

Je rapporteert aan de coördinator Aankoop en Logistiek.

Ben jij die enthousiaste aankoper die mee zijn schouders onder deze projecten wil zetten?

Meer weten over Zorg Leuven? Bezoek ons op Dag van de Zorg op zondag 18 maart in WZC Ter Vlierbeke te Kessel-Lo

Welk profiel zoeken we?
  • Je weet een realistisch actieplan op te stellen en op te volgen, je slaagt erin het overzicht te bewaren zonder ook details uit het oog te verliezen
  • Inzicht in de materie of kennis van overheidsopdrachten vormt een pluspunt. Je hebt interesse in het opvolgen van de wetgeving ter zake.
  • Je werkt zeer nauwgezet en toont een klantvriendelijke en oplossingsgerichte instelling.
Aanwervingsvoorwaarden:
  • Je beschikt ofwel over een bachelordiploma ofwel over een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • OF
  • Je hebt 3 jaar relevante ervaring als medewerker van een aankoopdienst of in een daarbij aansluitende financieel-economische functie.
  • Je beschikt over een rijbewijs B, dat je bij indiensttreding moet kunnen voorleggen.
Wat bieden we je aan?

1. Loon en statuut
  • Statutaire aanstelling. Momenteel is er 1 vacature.
  • Als je slaagt voor de selectieproef word je opgenomen in een wervingsreserve (3 jaar geldig, mogelijks verlengbaar). Bij een nieuwe vacature contacteren we de kandidaten op deze lijst in volgorde van hun behaalde resultaat.
  • Je startloon is afhankelijk van je anciënniteit. Geldelijke anciënniteit opgebouwd in de publieke sector neem je onbeperkt mee, relevante privéanciënniteit wordt beperkt tot 10 jaar.
    De functie is ingeschaald op niveau B1-B2-B3:
    • Loon van minimum € +/- 2482,21 bruto per maand o.b.v. 1 jaar anciënniteit.
    • Loon van minimum € +/- 2761,11 bruto per maand o.b.v. 10 jaar anciënniteit
  • Je werkt in het Facilitair gebouw in Heverlee (Geldenaaksebaan 430)
2. Aanvullende voordelen
  • Maaltijdcheques van € 8, met een eigen bijdrage van € 1,14
  • Fietsvergoeding of gratis openbaar vervoer van en naar het werk
  • Gunstige verlofregeling: 35 vakantiedagen bij voltijdse tewerkstelling, 14 feestdagen en vrij op de maandag van Leuven Kermis
  • Glijdende werkuren
  • Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor jezelf, interessante tarieven voor je gezinsleden
Hoe solliciteren?

Solliciteren kan je tot en met donderdag 29 maart 2018. Je doet dit online via https://www.zorgleuven.be/vacatures

Laad volgende documenten allemaal op bij je sollicitatie:
  • Nederlandstalige motivatiebrief
    (Tip: licht de eventueel gevraagde kennis en/of ervaring uitgebreid toe)
  • Uitgebreid en overzichtelijk Nederlandstalig CV
  • Kopie van het vereiste diploma
    (zie pg.1 onder ‘Welk profiel zoeken we’)
Opgelet, bij een onvolledige of laattijdige kandidatuur word je niet uitgenodigd voor de selectieprocedure.

Tijdens de selectie zal je steeds via mail op de hoogte gebracht worden van de verdere stappen en afspraken in de selectieprocedure.

Contactgegevens & nuttige informatie

Wens je meer informatie over de selectieprocedure,de functie-inhoud of het online solliciteren, neem dan gerust contact op met de dienst Werving & Onthaal per telefoon 016 24 82 82.
Jobs 
Raphael Pèrez
06-03-2018