Home » Jobs

Opdrachtenbeheerder voor de dienst Aankopen



Onze opdrachten? De studie, het toezicht en beheer van lucht, water, bodem, afval, lawaai en natuur (groene ruimten en biodiversiteit)... maar ook milieuvergunningen afleveren, erover waken dat ze worden nageleefd, didactische projecten in Brusselse scholen uitwerken en ondersteunen, deelnemen aan vergaderingen en onderhandelingen op Belgisch en internationaal niveau, ... Tot slot is Leefmilieu Brussel ook actief op vlak van ecologisch bouwen, en wat betreft de wisselwerking tussen gezondheid en leefmilieu. De afdeling Facilities en Bouwkundig patrimonium beheert in het bijzonder het bouwkundig patrimonium, het facility management, het documentenbeheer, de ICT, de algemene aankopen en de algemene diensten. De functie bevindt zich in het departement “Algemene aankopen”.

Functieomschrijving

Je zal worden tewerkgesteld in de cel 'Opdrachten van de dienst Aankopen' die zich bezighoudt met de uitvoering van de overheidsopdrachten die overeenkomen met de vragen en behoeften van de interne klanten.
Je zal samenwerken met de cel 'Leveranciers/bestellingen' die deel uitmaakt van dezelfde dienst Aankopen. Deze dienst is van essentieel belang voor de werking van Leefmilieu Brussel. Bijzondere aandacht wordt besteed aan de tevredenheid van de interne klanten en het duurzaam beheer van de aankopen, zoals gepreciseerd in de SLA (Service Level Agreement).
Je draagt bij tot de goede werking en het goede imago van de administratie. Je behandelt de gevoelige gegevens die je worden toevertrouwd op een vertrouwelijke manier.

Taken
  • Je zorgt voor de interne vragen en werkt samen met de aanvragers om hun behoeften goed te kunnen begrijpen.
  • Je prospecteert en raadpleegt potentiële leveranciers...
Jobs 
Raphael Pèrez
09-10-2017


 Online solliciteren