FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » News » Virtueel onthaal maakt permanente receptie betaalbaar

Virtueel onthaal maakt permanente receptie betaalbaar

Iedereen heeft het ongetwijfeld al eens voorgehad: zich haasten, maar ondanks die inspanningen toch buiten de kantooruren bij een receptie aankomen. Zonder receptioniste moet je dan maar zelf uitzoeken waar je heen moet en wie je moet raadplegen. Cirius lanceert een innovatieve oplossing voor bedrijven die nood hebben aan een permanent onthaal, maar de bijhorende personeelskosten willen vermijden zonder een hartelijk onthaal uit het oog te verliezen.

Het systeem biedt bedrijven de mogelijkheid om het onthaal van klanten te virtualiseren. Dankzij Cirius kan de bezoeker via video communiceren met een onthaalmedewerker. Een scherm of kiosk wordt strategisch geplaatst zodat bij het binnenkomen direct duidelijk is aan wie men de vraag kan stellen. De klanten komen dan via video in contact met een medewerker die hen op afstand onthaalt, helpt of begeleidt. Op die manier is er een permanentie op vlak van klantenonthaal. Cirius kan de volledige onthaalfunctie overnemen, of aansluiten op een receptioniste die aanwezig is op de drukste momenten.

De eerste projecten zoals in het business center van Wijnegem en Strukton onderstrepen de nood aan persoonlijk onthaal en bevestigen virtueel onthaal als budgetvriendelijke oplossing.
Patrick Bartholome
06-03-2014