FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Facility Manager



Cohezio vzw, is één van de grootsteExterne Diensten voor Preventie en Beschermingop het Werkin België, die professionele bijstand biedt bij de verwezenlijking van het veiligheids- en welzijnsbeleid van werkgevers door te waken over de gezondheid van hun werknemers en hen te helpen met het beheer van de risico’s in hun onderneming.
Hiervoor schakelen wij specialisten in uit de 5 domeinen van de wet op het welzijn. Deze domeinen zijn: arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten van het werk.

Cohezio telt 500 medewerkers en is ISO 9001:2015-gecertificeerd.

Voor ons hoofdkantoor te Brussel zijn we op zoek naar een: Facility Manager (m/v).

Functieomschrijving
Je bepaalt het beleid van de dienst ‘Facilities’ en zorgt voor de implementatie ervan teneinde bij te dragen tot het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen en te waken over de klantentevredenheid.

In samenwerking met de Facilities Officers sta je in voor het beheer van alle facilitaire middelen. Je beheert het aankoopproces, de gebouwen, de werkmiddelen en het wagenpark.

Als project manager sta je in voor de coördinatie en uitvoering van diverse projecten (oa renovatie, onderhoud, verhuizen) waarbij je rekening houdt met de vooropgestelde termijnen en budgetten.

Je verzorgt zowel de interne communicatie met de interne klanten als de externe communicatie met externe partners, leveranciers, …

Je stuurt een team aan van 6 medewerkers. Je motiveert hen en zorgt ervoor hun competenties, vaardigheden en know how optimaal te benutten. Je streeft zo naar een goed functionerende afdeling.

Je houdt je kennis op het gebied van facilites up-to-date door de evoluties en ontwikkelingen binnen dit domein op te volgen.

Je rapporteert rechtstreeks aan de Directeur HR & Facilities.

Profiel
  • Je behaalde een master of bachelor diploma, bij voorkeur in een logistieke, technische richting of facility management en hebt een aantal jaren relevante ervaring.
  • Je hebt zeer goede sociale- en communicatieve vaardigheden en hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je bent sterk in organisatie en hebt ervaring in project management.
  • Je bent een people manager die personen weet aan te sturen en te motiveren !
  • Je stelt je flexibel op en bent bereid je te verplaatsten naar onze kantoren verspreid over het ganse land.
  • Je bent analytisch en cijfermatig aangelegd.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office.
Aanbod
  • Je komt terecht bij één van de grootste externe diensten voor preventie en bescherming op het werk in België.
  • Wij bieden je een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie binnen een aangename werkomgeving.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • 36-urenweek (= een voltijdse tewerkstelling !)
  • Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen.
Jobs 
Raphael Pèrez
24-03-2020


 Online solliciteren