FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Assistant Facility Manager



Om ons OTS team te versterken kijken we uit naar een ervaren Assistent Facilitymanager met sterke planning skills voor de regio Zaventem.
Als Assistent Facilitymanager sta je in voor het uitvoeren van controleronden bij onderhouds- en herstellingswerken en het uitvoeren van kleine herstellingswerken teneinde het vlot functioneren van de installaties te garanderen. Het assisteren en superviseren van verhuizen in het kader van RIT (Rapid Intervention Team).

Je Takenpakket Bestaat Uit
  • Controleronden van onderhouds- en herstellingswerken:
    • brengt “blueliners” (meldingen van storingen of werken) aan.
    • controleert de uitvoering van onderhouds- en herstellingswerken (vloerwerken, schilderwerken).
    • maakt een stand van zaken op en rapporteert mondeling aan de overste
    • meldt onregelmatigheden aan het GTC (Gestion Technique Centrale) en de overste.
    • maakt in geval van klachten een rapport van de schade op.
    • controleert herstellingen van daken buiten de luchthaven, noteert eventuele opmerkingen en garandeert follow up.
  • Installatie en klein onderhoud van kantoorbenodigdheden (faxen, meubilair) en kleine huishoudapparaten (koffiezetapparaten, vaatwasmachines):
    • voert installaties uit van kantoorbenodigdheden, meubilair en kleine huishoudapparaten
    • voert kleine werken uit aan kantoorbenodigdheden, meubilair en kleine huishoudapparaten (herstellen stoelen, kasten, vaatwasmachines).
    • begeleiden van technici bij onderhoud van machines.
  • Supervisie, assistentie en begeleiding van verhuizen:
    • bereidt verhuizen voor (tijdsbestek opmaken, opmetingen).
    • voert verhuizen uit volgens de vooropgestelde planning.
    • superviseert de uitvoering van de planning.
    • begeleidt en assisteert externen bij de uitvoering van verhuizen.
    • staat in voor de afwerking van verhuizen (ophangen kaders, kabelgoten plaatsen).
  • Je hebt reeds een eerste werkervaring in facility.
  • Je bent hands-on.
  • Je beschikt over goede planning skills om de coördinatie van de verhuisactiviteiten in samenspraak met de facilitiy manager zal uitvoeren.
  • Je beschikt over operationele vaardigheden en heeft assistentie in de operationele verhuisactiviteiten.
  • Je hebt een goede PC-kennis. Er wordt verwacht dat er bij leveringen input kan ingegeven worden via pc, opvolgen planning.
  • Je hebt een goede kennis van het Frans en het Nederlands is belangrijk.
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed in team werken.
  • Een rijbewijs is een must.
Jobs 
Raphael Pèrez
11-02-2020


 Online solliciteren