FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Assistant Facility Manager



Zeg je VAB dan zeg je ook wegenwacht, want elke dag rekenen 3.000.000 bestuurders op ons voor zekerheid onderweg. Met VAB-Bijstand, -Rijschool, -Banden, -Tweedehandswagens, -Opleiding en tal van andere diensten zijn we een innovatieve voortrekker in mobiliteit. Bij VAB gaan we steevast voor uitstekende kwaliteit en service.

We zijn innovatief, staan open voor jouw ideeën en hechten veel waarde aan kwaliteit en betrouwbaarheid. Je maakt deel uit van een dynamische en sterk groeiende organisatie met veel expertise en knowhow, waar mensen centraal staan. We hebben pakken energie en dat werkt aanstekelijk. We zijn doeners, we laten het vooruitgaan, letterlijk en figuurlijk!

Met deze nieuwe functie als Assistant Facility Manager ondersteunen we de groei van VAB in 2020.

Functiebeschrijving
Als medewerker van de Aankoop en Facility afdeling draag je er mee zorg voor dat je collega’s een fijne werkplek hebben om in te vertoeven. Met je vriendelijke glimlach en een schat aan kennis weet je altijd een oplossing voor hen te vinden. Ook na een interventie check je de kwaliteit van ons werk af. Kortom men kan mede op jou vertrouwen.

Wat doe je dan?
  • Je vormt een team met je collega’s en je vangt elkaars afwezigheid op.
  • Je stelt de planning op van onze interne poetsploeg en stuurt deze bij indien nodig.
  • Je dagelijkse aandacht gaat naar het assortiment in onze drank & voeding automaten.
  • Je volgt vragen en projecten mee op en je handelt lopende zaken mee af.
  • Je plaatst allerhande bestellingen en volgt deze stipt op.
  • Je organiseert mede de catering voor recepties, opleidingen en dergelijke.
  • Je ontvangt leveringen of je begeleidt leveranciers bij het lossen van goederen.
  • Je volgt mee het naleven van het parkeerbeleid op de site op.
  • Je werkt actief mee aan het brandpreventie- en toegangscontrole systeem
  • Je denkt creatief mee na over nieuwe mobiliteitsoplossingen voor onze medewerkers.
Profiel
  • Idealiter heb je genoten van een Bacheloropleiding Facilitymanagement, maar wanneer je geboeid bent door techniek en probleemoplossend kan handelen, kom je zeker ook in aanmerking
  • Je bent een doener, die de zaken letterlijk en figuurlijk vooruit laat gaan en je durft ook zelf de handen uit de mouwen te steken.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en neemt hierbij een oplossingsgerichte houding aan.
  • Je hebt een uitstekend inlevingsvermogen. Je ziet waar de behoeften van je interne klanten liggen en zorgt voor een klantgerichte oplossing.
  • Discretie, betrouwbaarheid en kwaliteit zitten in je bloed.
  • Je bent nauwkeurig en werkt resultaatgericht.
  • Je hebt kennis van Office en bent ook vlot in staat om digitale tools snel onder de knie te krijgen.
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands. Het is een pluspunt indien je je ook aardig kan behelpen in het Engels/Frans.
Wij bieden
  • Een job met veel afwisseling en uitdaging, waar kwaliteit van dienstverlening van uiterst belang is.
  • Een parttime functie 22u of 30u (te bespreken) in ons kantoor te Zwijndrecht.
  • Een boeiende werkomgeving in een dynamisch team.
  • Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.
  • Een voortdurende opleiding en doorgroeimogelijkheden.
  • De toffe collega's krijg je er bovenop!
Contact
Interesse? Solliciteer dan online via onderstaande link.
Jobs 
Raphael Pèrez
23-01-2020


 Online solliciteren