FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Corporate Facility Manager



Vanuit de afdeling Operations Support zijn we op zoek naar een dynamische Corporate Facility Manager. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
  • Het uitwerken van een hedendaags corporate facility beleid voor de domeinen Post Services, Cateringservices, Workplaces, Fleet, …
  • Een actieve rol spelen in de vormgeving van de toekomstige kantoren en daarbij horende facility services (fitness, bedrijfsrestaurant, postboxens, etc …)
  • Een ondersteunde rol vervullen voor de uitrol van NWoW en look & feel van de werkplekken
  • Het volgen van trends op de markt, uitwerken en implementeren van bestaande/nieuwe (digitale) oplossingen
  • Het leiden en coachen van de verschillende teams in hun dagelijkse werking, alsook hen begeleiden bij change management projecten
  • Het opmaken van raamcontracten en beheren van de budgetten
  • Het opbouwen en onderhouden van een optimaal contact met de interne klant
Jouw profiel...

Referentiegraad: adviseur
  • Je beschikt over een Master diploma, eventueel aangevuld met een Facility opleiding.
  • Indien je je diploma in het buitenland hebt behaald, dien je in het bezit te zijn van een gelijkwaardigheidsattest afgeleverd door de Vlaamse Overheid (NARIC-Vlaanderen).
Gedragscompetenties
  • Je bent georganiseerd, proactief en staat stevig in je schoenen
  • Je legt initiatief en discipline aan de dag
  • Je stelt prioriteiten en streeft continu naar verbetering
  • Je communiceert vlot en bent klantgericht
  • Je bent een People manager
Technische Competenties
  • Je hebt min. 3 jaar ervaring als Facility Manager
  • Je hebt een goede kennis van de tweede landstaal (schriftelijk en mondeling)
  • Je kan goed overweg met MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams, SharePoint)
  • Je hebt ervaring met het opstellen van lastenboeken
  • Ervaring met change management is een troef
  • Een eerste werkervaring met SAP MM als gebruiker is een troef
De maatschappelijke diversiteit willen we weerspiegeld zien in onze medewerkers. Jouw talenten en enthousiasme, daar draait het om, niet je geslacht, leeftijd, origine of beperking.

Wij bieden je...
Bij NMBS draag je elke dag je steentje bij aan een duurzame economie: minder files, minder luchtvervuiling, betaalbare mobiliteit voor iedereen. Deze job biedt jou de opportuniteit voor het uitbouwen van een vernieuwde dienstverlening en een performante toekomstgerichte organisatie. Wij bieden je een werkomgeving met vrijheid voor initiatief, opleidingen, flexibel werken, work-life balans, sociaal engagement met een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen.

Welke stappen doorloop je?
Schrijf je in via onze site https:// jobs.nmbs.be
Als uw CV en motivatiebrief overeenstemt met het profiel, nodigen we je uit voor een telefonische screening om het kennisniveau van de tweede landstaal te testen.
Als u geselecteerd bent, ontvangt u een link per email om een persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen en wordt u uitgenodigd voor een selectiedag bestaande uit een proeve van bekwaamheid (niet- eliminatief) en een interview gericht op uw motivatie, uw kennis, uw ervaring, je vaardigheden en vaardigheden.
Als je geselecteerd wordt, dan stellen we een contractvoorstel op zodat je zo snel mogelijk kan starten.
De inschrijvingen worden afgesloten van zodra er voldoende kandidaturen zijn.

Ontdek de werkomgeving
NMBS speelt in België een onmisbare rol op het vlak van duurzame mobiliteit en stelt haar klanten daarbij centraal.

Onze ambitie is om op korte termijn de evidente keuze inzake mobiliteit te worden. Om dit te verwezenlijken is er in onze organisatie een heuse cultuurverandering in gang gezet. Professionaliteit, respect, samenwerken en ondernemen zijn de vier waarden van ons bedrijf die de rode draad vormen van al onze acties.

Onze medewerkers zijn gemotiveerd om deze uitdagingen aan te gaan en mee te bouwen aan het succes van de NMBS.

Ook goesting in deze uitdaging?
We zijn op zoek naar een Facility Manager die ons team Corporate Services van de directie Stations wil versterken.

Deze directie is verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van de stations, stopplaatsen, autoparkings en fietsenparkings en de gebouwen en terreinen van NMBS. Zij staat in voor de bouw, de renovatie, de aan- of verkoop, de verhuur van domaniale en commerciële concessies en alle aspecten van het beheer van alle gebouwen en terreinen (exploitatie, space management, onderhoud, herstellingen, netheid...).

Een mooie opportuniteit om actief mee te werken aan de vernieuwingen binnen NMBS. De werkzetel is in Brussel, vlakbij het station Brussel-Zuid.
Jobs 
Raphael Pèrez
07-01-2020


 Online solliciteren