FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Facility Manager



LolaLiza is momenteel op zoek naar een Facility Manager die waakt over de technische instandhouding van onze gebouwen en winkels (park van meer dan 100 winkels). Als Facility Manager zal je het aanspreekpunt zijn voor alle facilitaire disciplines (technische dienst, schoonmaak, ...). Deze functie rapporteert rechtstreeks aan de COO.

Heb je affiniteit met het hele gebeuren van bouw en techniek?
Ben je cijfergericht, analytisch ingesteld en een organisatietalent?
Ga je de uitdaging aan om een park van meer dan 100 winkels te onderhouden?
Ben je flexibel en weet je prioriteiten te stellen?

Mocht je bovenstaande vragen positief beantwoorden, lees dan zeker verder! Mogelijk ben jij hét volgende talent dat zal bijdragen aan het verdere succesverhaal van LolaLiza.

Als Facility Manager ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:
  • Het coördineren van het preventief en het correctief onderhoud
    • Initiëren van preventief onderhoud met betrekking tot soft and hard services
    • Analyseren van interventies in samenwerking met onze externe partij
    • Project management: vervolginterventies en kleine strategische projecten
    • Winkelbezoeken uitvoeren ter controle van de kwaliteit van de uitgevoerde werken
  • Leverancier management
    • Periodieke opvolging van de werkzaamheden van de leveranciers
    • Benchmarking en prospectie van potentiële leveranciers (prijs/kwaliteit, services, ... )
  • Energy management
    • Energiemonitoring en sensibilisering
  • Budget opstellen en beheren, opvolging van offertes, beheer van facturen en diverse ad hoc werkzaamheden.
Jouw profiel:
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie, in de retailsector of binnen een afdeling Facility.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven, in het Frans en het Nederlands. Je beheerst ook het Engels.
  • Kennis van AutoCad wordt beschouwd als een meerwaarde.
  • Je bent klantgericht en gaat altijd de extra mile om je interne klanten snel en efficiënt een oplossing te bieden.
  • Je bent cijfergericht en analytisch ingesteld. Je bent pragmatisch en hands-on.
  • Je bent kritisch naar offertes en leveranciers toe.
  • Je begrijpt de meerwaarde van administratief werk waarin je gedetailleerd, accuraat en gestructureerd te werk gaat. Verschillende dossiers kwalitatief opvolgen, schrikt jou niet af.
  • Je bent een multitasker die zowel de hoofdlijnen als de details niet uit het oog verliest.
Ons aanbod:
  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische werkomgeving waar een (pro)actieve houding aangemoedigd wordt.
  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voorwaarden in overeenstemming met jouw profiel en ervaring.
  • Een hoofdkantoor gelegen in het hartje van Brussel, op wandelafstand van het station Brussel Centraal.
Interesse?
Aarzel niet langer en bezorg ons je CV en motivatiebrief!
Jobs 
Raphael Pèrez
16-12-2019


 Online solliciteren