FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisinge-ShopContact |
  
Home » News » Facility & Real estate controller

Facility & Real estate controller



Ubiway Retail is gespecialiseerd in proximity retail en heeft winkels in winkelstraten, shoppingcenters, trein- en metrostations en luchthavens. We beschikken over een netwerk van 220 verkooppuntendie op strategische plaatsen zijn gelegen en die sterke, herkenbare merken uitdragen (Press Shop, Relay, Hubiz, Hello!). U vindt in onze verkooppunten een uitgebreid aanbod aan pers en verschillende ‘on the go’ producten en diensten. Ubiway maakt deel uit van bpost en past perfect binnen de diversificatie- en groeistrategie van de groep.

Missie
Binnen het Operations departement ondersteun en adviseer je de facility & real estate manager door het opstellen en ontwikkelen van accurate kosten analyses en controles mbt tot property management (oa vaste en variable huur en utilities (W/G/E)), investeringen (winkel bouw & remodelling) en facility management (onderhoud en kleine vernieuwingen aan de 220 verkoopspunten).
Je rapporteert aan de facility & real estate manager die zelf rapporteert aan de Director Operations.

Verantwoordelijkheden

Property management & utilities
  • Ontwikkelen van rapporteringen die toelaten de huur en utility kosten meer detail op te volgen
  • Opvolging van utilities facturatie
  • Analyses mbt utilities verbruik
  • Opmaken van factuur voorstellen mbt variabele huur berekening voor de belangrijkste concessiehouders
  • Je werkt hierin samen met de property coördinator
Investeringen
  • Ontwikkelen van rapporteringen die toelaten het CAPEX budget in meer detail op te volgen
  • Kosten analyse per winkel en per kosten categorie
  • Opvolgen van offertesen facturatie
  • Opmaken van bestelbonnen en beheren van een project om deze bestelbonnen in SAP op te kunnen maken
  • Onderhoud en controle op de asset documentatie per winkel
  • Je werkt hierbij samen met de project manager
Facility management
  • Voorbereiding van maandelijkse performance meetings met de facility partner (facility management is uitbesteed aan een externe partij)
  • Ontwikkelen van rapporteringen die toelaten het OPEX en CAPEX budget gerelateerd aan deze externe partner meer detail op te volgen
  • Ontwikkelen en opvolging van een KPI dashboard dat toelaat de kwaliteit van dezeexterne partner te meten
  • Je werkt hierin samen met de facility coördinator
Varia
  • Ad hoc analyses
  • Markt bevragingen ivm prijs conformiteit
  • Opstellen contract documentatie
  • Communicatie leveranciers
  • ...
Profiel
  • Je kan minimum 3jaar ervaring voorleggen binnen een controlling omgeving
  • Ervaring in facility managementen onroerend goed beheerzijn een pluspunt
  • Affiniteit met technische/ IT-gerelateerde onderwerpen is een pluspunt
  • Je bent zeer analytischingesteld en werkt nauwgezet
  • Je kan analyses helder en overzichtelijk presenteren
  • Je kan je uit de slag trekkenmet doorgedreven analyses in MSexcel
  • Je bent tweetalig(Nederlands en Frans)
Ons aanbod:
  • Een bijzonder boeiende functie waarin je de ruimte krijgt om zelf initiatief te nemen en mee te denken met de organisatie
  • Een degelijke opleiding en doorgroeimogelijkheden
  • Tewerkstelling in een dynamisch bedrijf waar mensen en kwaliteit centraal staan, in een sector in volle ontwikkeling
  • Contract van onbepaalde duur in een voltijdse tewerkstelling
  • Marktconform salarispakket met extralegale voordelen
  • Je werkt voornamelijk vanuit ons hoofdkantoor in Anderlecht
Jobs 
Raphael Pèrez
11-03-2019


 Online solliciteren