FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisinge-ShopContact |
  
Home » News » Facilities Specialist (H/F) - Brussels

Facilities Specialist (H/F) - Brussels



ISS Facility Services is marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld. Wij verzorgen alle vormen van catering, schoonmaak, receptie en postkamer, technische ondersteuning en Facility Management. Onze klanten zijn bedrijven en publieke overheden, fabrieken, zorginstellingen, scholen en universiteiten. In België en Luxemburg zijn we met meer dan 9000 collega’s, in de wereld zelfs met 500.000! Daarmee zijn we een van de grootste werkgevers ter wereld.

ISS is gestart als beveiligingsbedrijf in Kopenhagen in 1901. In de 20ste eeuw groeiden we uit tot het grootste schoonmaakbedrijf ter wereld. Sinds de eeuwwisseling hebben we ons dienstenaanbod stelselmatig uitgebreid, zodat we nu in staat zijn onze klanten een volledige oplossing op maat te bieden voor al hun facilitaire noden.

Onze missie: 'We are going to be the world's greatest service organization!'

Functie

Als Facility Manager bij ISS ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van je klant :
  • Je plant, organiseert, superviseert en controleert de schoonmaakploegen, alsook de uit te voeren werken
  • Je bent verantwoordelijk voor de budgetcontrole en de voorbereiding van de maandelijkse facturatie (doorgeven prestatiestaten, extra prestaties etc.)
  • Je werkt flexibel
  • Je rekruteert, begeleidt en motiveert je personeel en je voorziet in hun opleiding, zodat zij het werk op een juiste en veilige manier uitvoeren
  • Je zorgt ook voor vervanging van je personeel i.g.v. ziekte of vakantie
  • Je onderhoudt een uitstekend contact met je klanten en voert regelmatig kwaliteitscontroles (VSR!) uit ter plaatse
  • Je voorziet dat de werven over het juiste materiaal en alle nodige producten beschikken
  • Je verzekert de administratieve opvolging alsook de loonverwerking van je personeel
  • Je bent het aanspreekpunt voor je klanten
Profiel
  • Je hebt een eerste ervaring in een leidinggevende functie aan arbeiders (bij voorkeur binnen de schoonmaaksector)
  • Je bent tweetalig Nederlands-Frans met een goede kennis van Engels
  • Je bent een People Manager; je weet hoe je arbeiders moet aansturen en motiveren
  • Je bent een sociaal en stabiel persoon met sterke punten op commercieel en organisatorisch vlak
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent service-minded t.o.v. het bedrijf, de medewerkers en de klanten
  • Je bent zeer flexibel qua uren en verplaatsingen; je hebt zeker geen 9-to-5 mentaliteit
  • Je hebt een goede PC-kennis: voornamelijk Outlook en Excel. Kennis SAP is een pluspunt
Ons aanbod
  • Een boeiende, verantwoordelijk functie bij de marktleider in Facilitaire Dienstverlening.
  • Een aantrekkelijk salaris inclusief extralegale voordelen (o.a. firmawagen, GV, HV, gsm…)
Jobs 
Raphael Pèrez
23-01-2019


 Online solliciteren