FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisinge-ShopContact |
  
Home » News » Facility Coördinator

Facility Coördinator



Freestone is een onafhankelijk bedrijf dat je volledig ontzorgt als het gaat om de gebouwen en de infrastructuur van je bedrijf. Of het nu te maken heeft met je vastgoed, je gebouwen of Facility Management: Freestone heeft steeds de juiste expertise in huis.

Facility
Als Facility Coördinator sta je de Facility Manager bij tot het behoud en de goede conditie van de infrastructuur van de site. Je zorgt er mee voor dat de gebouwen schoon, veilig, goed onderhouden en goed functionerende zijn. Als Facility Coördinator sta je mee in voor de ontwikkeling van de facilitaire visie.

Locatie
Regio Antwerpen

Jobomschrijving
  • Zorgen voor een doelgerichte en efficiënte communicatie met leveranciers, interne en externe klanten
  • Verwerken van facilitair gerelateerde vragen en zorgen voor een gepaste oplossing
  • Opvragen, vergelijken en evalueren van offertes en leveranciers
  • Opvolgen van budget en planning
  • Voorbereiden en plannen van interne verhuizen
  • Meewerken aan verschillende facilitaire projecten
  • Regelmatig uitvoeren van gebouwcontroles om kwaliteit, netheid en functionaliteit te garanderen en defecten te dedecteren
  • Opvolgen van de Facilitair gerelateerde administratie
  • Rapporteren aan de Facility Manager
Profiel
  • Je bent houder van een bachelor- of masterdiploma in een facilitaire richting (Facility Management...)
  • Je kan 2 tot 10 jaar ervaring voorleggen in een gelijkaardige functie
  • Je beschikt over een grote dosis enthousiasme en je bent bereid om bij te leren
  • Je kan gemakkelijk je prioriteiten bepalen en je beschikt over sterke organisatorische skills
  • Je kan vlot werken met MS Office
  • Je beheerst het Nederlands en je hebt een goede kennis Engels en Frans
Aanbod
Wij bieden een samenwerkingsovereenkomst aan van minimum 6 maanden of een contract van onbepaalde duur, aangevuld met een waaier aan extralegale voordelen waaronder een GSM en data-abonnement, bedrijfswagen en tankkaart, maaltijdvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering, onkostenvergoeding, continue begeleiding, opleidingen en doorgroeimogelijkheden voor talentvolle medewerkers.
Jobs 
Raphael Pèrez
07-01-2019


 Online solliciteren