Home » Bibliotheek » Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven

Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven

Uw bezoekers lijken weinig verwachtingen te hebben over het onthaal wanneer zij naar u toe komen. Dat blijkt uit een enquête van IFMA over de kwaliteit van het onthaal in ondernemingen en over wat de externe bezoekers verwachten. Er meer mee doen en het beter maken lijken bijgevolg een vrij gemakkelijke opgave om een simpel werkbezoek om te toveren tot een bijblijvende ervaring, die uw waarden en imago zullen inprenten in het hoofd van de bezoeker.

De resultaten van de enquête van IFMA Belgium (beroepsvereniging voor Facility Managers van België) over onthaaldiensten in ondernemingen zijn algemeen bekeken bevredigend. Globaal krijgt het onthaal van Belgische ondernemingen van de bezoeker een gemiddelde score van 7 op 10. Maar uit de steekproef blijkt ook dat momenteel de verwachtingen inzake onthaal bescheiden zijn bij de bezoeker: het lijkt er op dat het onthaal reeds geslaagd is met een simpele glimlach en adequate informatie. Maar waarom zou er niet meer kunnen geboden worden? Er bestaat een mooie progressie-marge om onthaal om te vormen tot echte gastvrijheid van de onderneming ten aanzien van haar bezoekers alsook haar medewerkers. Laten we bekijken hoe dat kan.


Download gratis de PDF van dit artikel om het vervolg te lezen...  Download gratis de PDF van dit artikel om het vervolg te lezen...


19/12/2017
Office Management
 


News in short
Efficiënter werken met minder stress
| 19/10/2017
Aan de wieg van een nieuwe identiteit
| 19/10/2017
NFC Index bevestigt stijgende trend van facilitaire kosten
| 19/10/2017
Cushman & Wakefield en ADMOS bundelen krachten
| 18/10/2017
Betere werkruimtes bedenken met NNOFCARE
| 17/10/2017

Meer news