Flokk en Giroflex, een voortreffelijke samenwerking
Specialist in bureaustoelen Giroflex sloot onlangs een nieuwe overeenkomst met Flokk, de marktleider in Scandinavië, en wordt een dochteronderneming van de Noorse groep. Naar aanleiding van deze samenwerking, die sinds half juli een feit is, neemt Flokk alle ondernemingen van Giroflex over.
Daarmee heeft het Zwitserse bedrijf, dat in Flokks portfolio een onafhankelijk merk blijft en dat als entiteit ...
| 19/08/2017

De vier meest voorkomende valkuilen van managers
Een team managen, het is geen eenvoudige taak. Om effectief te zijn en niet onnodig energie te verliezen is het belangrijk objectief naar jezelf te kunnen kijken. Enkel door je sterke en minder sterke punten op een nuchtere manier te analyseren, zal je goed met de mogelijke valkuilen kunnen omgaan. Maar waar moet je aandachtig voor zijn in je ...
| 30/01/2017

   
Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 17/01/2017
Vitaliteitsbeleid geen hype maar noodzaak
| 08/11/2016
Vlaamse overheid gaat de waarde van haar werkomgevingen meten met Leesman
| 16/09/2016
Belgen scoren hoog qua “work/life balance”
| 12/08/2016
Smarter Meeting: een handleiding voor efficiëntere vergaderingen
| 12/07/2016
Werkgever stimuleert fietsen en buiten vergaderen te weinig
| 04/07/2016

Meer news



| Publi-Information
AREMIS “OSE” om uw kosten en ecologische voetafdruk drastisch te beperken
Occupancy – Space – Energy zijn de drie belangrijkste parameters die zowel de facilitaire kosten als de ecologische voetafdruk van bedrijven bepalen. De innoverende, gecombineerde “OSE” aanpak van AREMIS maakt niet alleen een drastische vermindering van de kosten en de ecologische voetafdruk mogelijk maar vergroot bovendien de flexibiliteit van uw organisatie en de tevredenheid van uw medewerkers.
Occupancy: aantal ...
| 28/09/2012

   
Bruynzeel Storage systems: bespaar ruimte en geld in een aantrekkelijke omgeving
| 12/09/2012
Zinvolle koffiepauzes
| 27/05/2011

Meer news




Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
Naar goede jaarlijkse gewoonte stelde Colliers International eind november 2016 de ‘Occupiers Cost Index’ (OCI), of de mediane kantoorkost per voltijds equivalent medewerker per jaar voor. Deze wordt berekend aan de hand van gegevens verzameld uit ruim 3.650 gebouwen in 29 Europese landen, die samen ongeveer 33 miljoen m² vertegenwoordigen. De OCI slaat op meer dan 1,7 miljoen medewerkers en wordt beschouwd als de ‘vastgoedkostbarometer’ voor wat bedrijfsvastgoed betreft.
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
Toen Christof Stoll begin de jaren ‘50 om filosofische redenen kwaliteit als bindmiddel tussen economie en ecologie introduceerde in de productontwikkeling van Sedus, wist hij nog niet dat dit uiteindelijk zou leiden tot de grote focus op duurzaamheid die het bedrijf nu al decennia trouw blijft. Na kwaliteit werd ook design als duurzaamheidsfactor ingebracht en toen ook dat niet langer volstond, groeide de overtuiging dat ook de functionaliteit van kantoormeubilair fundamenteel bijdraagt tot de lange levensduur die Christof Stoll zo fundamenteel vond.
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
Het ‘onthaal’ bij een bedrijf is een multifunctioneel gebeuren, een niet te verwaarlozen onderdeel binnen de communicatie van de onderneming en essentieel voor de ‘eerste indruk’, dé unieke kans die nooit meer terug komt. Voor Facilicom Facility Solutions zijn de onthaaldiensten een vanzelfsprekend verlengstuk in het totaalaanbod van facilitaire dienstverlening. Interview met Claudine Decorte, Algemeen Directeur en Claudia Struyf, Operations Manager van Facilicom Facility Solutions
| 14/06/2016
Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
Al tien jaar analyseert het Amerikaanse tijdschrift Ethisphere, dat gepubliceerd wordt door de New Yorkse think tank met dezelfde naam, de wereldmarkt om per sector te bepalen welke bedrijven het verst staan op dit gebied. Op basis van deze ranglijst kunnen bedrijven de meest ethische partners in elke sector kiezen. De inspanningen van de bedrijven en het Amerikaanse onderzoeksinstituut dwingen tegelijk tot blijdschap en nederigheid, want zij hebben de gedragsnormen van de bedrijven continu helpen verhogen.
| 19/04/2016

   

Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016
Tevredenheid als kwaliteitslabel
| 25/11/2013
Bedrijfscultuur l Yambla vindt digitale en sociale ideeënbus uit
| 18/11/2013
Outsourcing Printing | Rationalisering van het printwerk: de RSZPPO halveert zijn kosten
| 29/04/2013
Nedap Locker Management ondersteunt Getronics’ “New World of Work”
| 15/03/2013
De NWOW-coalitie: Slim werken in een nieuwe wereld
| 08/10/2012
Getronics New World of Work : Change management als uitdaging
| 12/09/2011
Coffee Break
| 20/05/2011
Werken met de Y-generatie
| 29/11/2010
De virtuele receptionist
| 02/04/2010
Document Management | De toekomst is digitaal
| 21/01/2010
Aankoopstrategie | Aankopen is meer dan prijs onderhandelen
| 05/01/2010
Aanleg en welzijn in de werkruimte
| 21/10/2009
Van teleconferencing naar telepresence
| 14/10/2009


  
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
YOUR MOVER VANDERGOTEN

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (6)
Document management Advies (1)
Klassement & archief – Meubelen (4)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (11)
Kantoorbenodigdheden (11)
Behandeling van de post (7)
Nationale koerierdienst (6)
Internationale koerierdienst (4)
Geluid- en beeldmateriaal - Verhuur (2)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (3)
Print (brochures, posters, catalogi, visitekaartjes, promotiemateriaal, ...) (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda