Flokk en Giroflex, een voortreffelijke samenwerking
Specialist in bureaustoelen Giroflex sloot onlangs een nieuwe overeenkomst met Flokk, de marktleider in Scandinavië, en wordt een dochteronderneming van de Noorse groep. Naar aanleiding van deze samenwerking, die sinds half juli een feit is, neemt Flokk alle ondernemingen van Giroflex over.
Daarmee heeft het Zwitserse bedrijf, dat in Flokks portfolio een onafhankelijk merk blijft en dat als entiteit ...
| 19/08/2017

De vier meest voorkomende valkuilen van managers
Een team managen, het is geen eenvoudige taak. Om effectief te zijn en niet onnodig energie te verliezen is het belangrijk objectief naar jezelf te kunnen kijken. Enkel door je sterke en minder sterke punten op een nuchtere manier te analyseren, zal je goed met de mogelijke valkuilen kunnen omgaan. Maar waar moet je aandachtig voor zijn in je ...
| 30/01/2017

   
Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 17/01/2017
Vitaliteitsbeleid geen hype maar noodzaak
| 08/11/2016
Vlaamse overheid gaat de waarde van haar werkomgevingen meten met Leesman
| 16/09/2016
Belgen scoren hoog qua “work/life balance”
| 12/08/2016
Smarter Meeting: een handleiding voor efficiëntere vergaderingen
| 12/07/2016
Werkgever stimuleert fietsen en buiten vergaderen te weinig
| 04/07/2016

Meer news






Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
Uw bezoekers lijken weinig verwachtingen te hebben over het onthaal wanneer zij naar u toe komen. Dat blijkt uit een enquête van IFMA over de kwaliteit van het onthaal in ondernemingen en over wat de externe bezoekers verwachten. Er meer mee doen en het beter maken lijken bijgevolg een vrij gemakkelijke opgave om een simpel werkbezoek om te toveren tot een bijblijvende ervaring, die uw waarden en imago zullen inprenten in het hoofd van de bezoeker.
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
Naar goede jaarlijkse gewoonte stelde Colliers International eind november 2016 de ‘Occupiers Cost Index’ (OCI), of de mediane kantoorkost per voltijds equivalent medewerker per jaar voor. Deze wordt berekend aan de hand van gegevens verzameld uit ruim 3.650 gebouwen in 29 Europese landen, die samen ongeveer 33 miljoen m² vertegenwoordigen. De OCI slaat op meer dan 1,7 miljoen medewerkers en wordt beschouwd als de ‘vastgoedkostbarometer’ voor wat bedrijfsvastgoed betreft.
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
Toen Christof Stoll begin de jaren ‘50 om filosofische redenen kwaliteit als bindmiddel tussen economie en ecologie introduceerde in de productontwikkeling van Sedus, wist hij nog niet dat dit uiteindelijk zou leiden tot de grote focus op duurzaamheid die het bedrijf nu al decennia trouw blijft. Na kwaliteit werd ook design als duurzaamheidsfactor ingebracht en toen ook dat niet langer volstond, groeide de overtuiging dat ook de functionaliteit van kantoormeubilair fundamenteel bijdraagt tot de lange levensduur die Christof Stoll zo fundamenteel vond.
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
Het ‘onthaal’ bij een bedrijf is een multifunctioneel gebeuren, een niet te verwaarlozen onderdeel binnen de communicatie van de onderneming en essentieel voor de ‘eerste indruk’, dé unieke kans die nooit meer terug komt. Voor Facilicom Facility Solutions zijn de onthaaldiensten een vanzelfsprekend verlengstuk in het totaalaanbod van facilitaire dienstverlening. Interview met Claudine Decorte, Algemeen Directeur en Claudia Struyf, Operations Manager van Facilicom Facility Solutions
| 14/06/2016

   

Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
| 19/04/2016
Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016
Tevredenheid als kwaliteitslabel
| 25/11/2013
Bedrijfscultuur l Yambla vindt digitale en sociale ideeënbus uit
| 18/11/2013
Outsourcing Printing | Rationalisering van het printwerk: de RSZPPO halveert zijn kosten
| 29/04/2013
Nedap Locker Management ondersteunt Getronics’ “New World of Work”
| 15/03/2013
De NWOW-coalitie: Slim werken in een nieuwe wereld
| 08/10/2012
Getronics New World of Work : Change management als uitdaging
| 12/09/2011


  
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
YOUR MOVER VANDERGOTEN

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (6)
Document management Advies (1)
Klassement & archief – Meubelen (4)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (11)
Kantoorbenodigdheden (11)
Behandeling van de post (7)
Nationale koerierdienst (6)
Internationale koerierdienst (4)
Geluid- en beeldmateriaal - Verhuur (2)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (3)
Print (brochures, posters, catalogi, visitekaartjes, promotiemateriaal, ...) (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda