FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisinge-ShopContact |
  
Flokk en Giroflex, een voortreffelijke samenwerking
Specialist in bureaustoelen Giroflex sloot onlangs een nieuwe overeenkomst met Flokk, de marktleider in Scandinavië, en wordt een dochteronderneming van de Noorse groep. Naar aanleiding van deze samenwerking, die sinds half juli een feit is, neemt Flokk alle ondernemingen van Giroflex over.
Daarmee heeft het Zwitserse bedrijf, dat in Flokks portfolio een onafhankelijk merk blijft en dat als entiteit ...
| 19/08/2017

De vier meest voorkomende valkuilen van managers
Een team managen, het is geen eenvoudige taak. Om effectief te zijn en niet onnodig energie te verliezen is het belangrijk objectief naar jezelf te kunnen kijken. Enkel door je sterke en minder sterke punten op een nuchtere manier te analyseren, zal je goed met de mogelijke valkuilen kunnen omgaan. Maar waar moet je aandachtig voor zijn in je ...
| 30/01/2017

   
Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 17/01/2017
Vitaliteitsbeleid geen hype maar noodzaak
| 08/11/2016
Vlaamse overheid gaat de waarde van haar werkomgevingen meten met Leesman
| 16/09/2016
Belgen scoren hoog qua “work/life balance”
| 12/08/2016
Smarter Meeting: een handleiding voor efficiëntere vergaderingen
| 12/07/2016
Werkgever stimuleert fietsen en buiten vergaderen te weinig
| 04/07/2016

Meer news






Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
De oppervlakte verkleinen en het welzijn van de werknemers verhogen, dat is haalbaar. De verhuizing van het bedrijf combineren met een grondige herziening van de praktijken, dat is gedurfd. Daarenboven ook nog eens het ondernemerschap en de corebusiness ontwikkelen in de richting van dienstverlening en het contact met de klanten, dat zijn al rijkelijk veel uitdagingen om aan te gaan! Verzekeraar DKV wist ze tot een goed einde te brengen door alle medewerkers in het Central Plaza te hergroeperen, maar ook de medewerkers van het bedrijf ERGO waarmee DKV drie jaar geleden fuseerde. DKV was toen nog niet erg vertrouwd met de NWOW-principes. Colliers heeft het bedrijf begeleid om de behoeften te meten en de kantoren in te richten op basis van een verhouding van 70 kantoren per 100 medewerkers. Het bleek een goede zet geweest te zijn! Emmanuel de Talhouët geeft ons zijn eerste positieve bevindingen.
| 01/09/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
Deloitte nam begin dit jaar zijn intrek in het ‘Gateway’-gebouw, het eerst voltooide gebouw van het ongeveer 400.000 m² tellende ‘economische centrum’, waarmee de luchthaven kiest voor diversiteit naast het luchtverkeer. Deloitte bracht 70% van haar Belgische organisatie samen in het ‘Gateway’gebouw, een door facility management gedreven veelzijdig en multidisciplinair project, dat in amper één jaar werd afgewerkt.
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
Uw bezoekers lijken weinig verwachtingen te hebben over het onthaal wanneer zij naar u toe komen. Dat blijkt uit een enquête van IFMA over de kwaliteit van het onthaal in ondernemingen en over wat de externe bezoekers verwachten. Er meer mee doen en het beter maken lijken bijgevolg een vrij gemakkelijke opgave om een simpel werkbezoek om te toveren tot een bijblijvende ervaring, die uw waarden en imago zullen inprenten in het hoofd van de bezoeker.
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
Naar goede jaarlijkse gewoonte stelde Colliers International eind november 2016 de ‘Occupiers Cost Index’ (OCI), of de mediane kantoorkost per voltijds equivalent medewerker per jaar voor. Deze wordt berekend aan de hand van gegevens verzameld uit ruim 3.650 gebouwen in 29 Europese landen, die samen ongeveer 33 miljoen m² vertegenwoordigen. De OCI slaat op meer dan 1,7 miljoen medewerkers en wordt beschouwd als de ‘vastgoedkostbarometer’ voor wat bedrijfsvastgoed betreft.
| 16/10/2017

   

Focus op welzijn medewerkers
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
| 14/06/2016
Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
| 19/04/2016
Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016
Tevredenheid als kwaliteitslabel
| 25/11/2013
Bedrijfscultuur l Yambla vindt digitale en sociale ideeënbus uit
| 18/11/2013
Outsourcing Printing | Rationalisering van het printwerk: de RSZPPO halveert zijn kosten
| 29/04/2013
Nedap Locker Management ondersteunt Getronics’ “New World of Work”
| 15/03/2013


  
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (6)
Document management Advies (1)
Klassement & archief – Meubelen (4)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (11)
Kantoorbenodigdheden (11)
Behandeling van de post (7)
Nationale koerierdienst (6)
Internationale koerierdienst (4)
Geluid- en beeldmateriaal - Verhuur (2)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (3)
Print (brochures, posters, catalogi, visitekaartjes, promotiemateriaal, ...) (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda